النا کوچولوی مامانی و بابایی

حرفای مامانی با نی نی جونش

1391/10/2 20:12
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون مامانیniniweblog.com

نی نی مامانی مریض شدهniniweblog.com دو سه روز پیش بستنی خورده بودم وگلوم گرفته بود امروز هم

عطسه میکنمniniweblog.com بابایی دیشب کلی دعوام کرد که چرا مواظب خودت نیستیتعجب

ولی چیکار کنم این یکی دو روز  بازم شیطونیات شروع شده مامانی معده درد داره دیشب کم مونده بود

حالم به هم بخورهسبز برا مامانی دعا کن که زود تر حالش خوب بشه بریم برات لباسای ناز بگیریمفرشته

نی نی جونم کم کم وسایل سیسمونیت داره کامل میشه ولی چون جنسیتت معلوم نیست لباسات رو

رنگایی میگیریم که دخترونه یا پسرونه نباشه زبان

ولی اگه این بار که میریم سنو گرافی یه لطف کوچیک بکنی و پشتت رو نکنی رو دکتر راحت تر میتونیم

برات وسایل بگیریمقهقهه

ولی کوچولوی شیطون خودمی تا دکترو حسابی بازی ندی نمیزاریخنده حتی دفعه پیش که رفته بودم برا

کنترل چون ژل دستگاه کمی سرد بود فرار میکردی و نمیزاشتی صداتو بشنوهقهقهه

آخه ناقلا کی تو دل مامانش هم شیطونی میکنهقهقهه فکر کنم به بابات رفتی اونم بعضی از کاراش

همین طوریه یعنی الان من دوتا نی نی دارم یه نی نی شیطون که تو دلم غوغا به پا کرده یکی هم

نی نی بزرگ که تو خونه شیطونی میکنه نمیدونم اگه همه کاراشو به تو هم یاد بده از دست شما

دوتا چیکار باید بکنمniniweblog.comاز الان حی میگه حموم بردنش با منه دوتایی میریم آب بازیniniweblog.com

ولی تو زیادم شلوغی نکن به فکر مامانت هم باش آفرین

کوچولوی نازمniniweblog.com

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی لیلی
2 دی 91 18:51
ایشاا... که زودی خوب شی عزیزم و این دفعه نی نی نازنازی جنسیتشم نشون میده حالا کجاشو دیدی بزار حرکاتشو حس کنی وقتی شیطونی میکنه و از رو شکمت مشخصه اونوقته که دیگه عاشقققققققق عاشق میشی عزیزم
مامی لیلی
2 دی 91 18:54
منم با اجازه ادتون کردم
مامی طاها
5 دی 91 15:59
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود