النا کوچولوی مامانی و بابایی

تعین جنسیت دختر خوشگم

1391/11/10 16:43
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان [تصویر: baby3.gif]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دو روز پیش با بابایی ومامان بزرگت (مامان من)

رفتیم سنو که یه دکتر دیگه بود که معروف بود

و واقعا کارش حرف هم خیلی خوب بود

و واقعا حرف نداشت جنسیتت هم معلوم شد 

 مافهمیدیم کوچولومون یه دختر نازه

ولی دختر شیطونم خیلی شلوغی میکردی

وتکون تکون میخوردی منم میخندیدم تا امروز

من همش تو رو توخواب پسر دیده بودم

ولی اصلا نه برا من نه برا بابات فرقی نداشت

ولی وقتی گفت دوتامون هم جاخوردیم ولی من ته دلم

دوست داشتم دختر باشی وقتی تو وبلاگ های

دیگه عکس دختر های کوچولو رو که گیره های

رنگارنگ داشتند رو میدیدم یه جوری میشدم

خاله ات که همش دوست داشت دختر باشی

و باهاش خاله بازی کنی دیروزهم رفتیم برات

یه عروسک خوشگل خرید که باهم بازی کنین

مامان بزرگتم وقتی فهمید دختری برات یه سارافون

صورتی خوشگل خرید با یه کیف کوچولو ودو سه تا هم

سرهم لباس دخترونه صورتی و یاسی

منم گیفت های تولدت رو که میبافتم صورتی و

سفید کردم حالا مونده که اتاقت رو رنگ کنیم

 تا بریم موکت وسرویس خواب بخریم وخونه

رو برا اومدن خانوم کوچولوآماده کنیم

فقط مامانی این روزها خیلی لگد میزنی

مامانی رو شاید جات خیلی تنگه  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 دی 91 2:50
مبارکهههههههه عزیزم شانس باهات یاره که دخمل دارشدی عزیزم میتونی تاهمیشه بهش تکیه کنی وازباوفابودنش مطمءن باشی ایشالا که سالم بیادتوی بغلت وماهم عکسای نازشوببینیم