النا کوچولوی مامانی و بابایی

یلدا مبارک

1391/11/10 16:45
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامانی

  

دیشب شب یلدا بود

 

اولین یلدایی که تو باما بودی

 

و انشاالله سال دیگه میای

 

بغل مامان و بابایی 

 

 

 

عزیزیم دیشب خونه مامان بزرگ من

 

بودیم بد نبود ولی انقدهم خوش

 

نگذشت جای بابابزرگم خیلی خالی بود

 

بعد از اونجا رفتیم خونه مامان بزرگت 

 

( مامان بابات) یک ساعت هم اونجا بودیم

 

 

 

عزیزیم دهم دی ماه وقت سنوگرافی داریم

 

خدا کنه اینبارجنسیتت هم معلوم بشه

 

عروسک مامان

 

ولی من خواب دیده بودم که پسری

 

ولی اصلا نه برا من نه برا بابات فرقی نداره

 

 فقط صحیح سالم بیا هرچی خدا

 

صلاح بدونه ما به همون راضی هستیم

 

 

 

                   یلدا یعنی زندگی انقدر باارزشه

                   که باید قدر تک تک دقیقه هاشو

                                        بدونیم

                                          تزیین هندوانه شب یلدا,میوه آرایی شب چله

           

 

 

 

 

                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 18:51
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 دی 91 17:38
امیدوارم یلدای دیگه سالم وسرحال توی بغلتون باشه این فسقلی ایشالا ۱۰۰تایلدارودرکنارهم سپری کنید(البته ببخشیدباتاخیر)