النا کوچولوی مامانی و بابایی

النای پنج ماه و بیست روزه ی من

1391/12/1 15:17
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ببخشید که هرروز نمیتونم برات بنویسم چون این روزا انقدر لگد میزنی که دل درد میگیرم و از

خستگی خوابم میبره ولی تکون های نازت بهم انرژی میده دیگه انقدر عادت کردم که همش تکون بخوری

وقتی تکون نمیخوری کلی نگرانت میشم ولی میدونم این کارت طبیعیه و تو خوابیدی شب ها اصلا خواب

نداری  تکون هات رو تو خواب هم حس میکنم قلب

بعضی وقت ها دستمو میزارم روت و آروم تکونت میدم که بابات کلی دعوام میکنه که اذیتش نکن ولی میدونم

 اذیت نمیشی و سریع واکنش نشون میدی عوضش سریع بیست تا لگد میزنی وقتی موسیقی با صدای زیاد

برات میزارم کلی تکون تکون میخوری و منم میخندمقهقهه

از دکترت پرسیدم این ماه هم صدای منو هم صدای اطرافتو میشنوی ولی وقتی میرم جای شلوغی

مهمونی  یا بیرون همش اذیتم میکنی و خستم میکنی 

ولی با همه شیطونیات و لگدات خیلی دوست دارم دختر قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

قالب و تقویم کودکانه
1 اسفند 91 15:59
سلام گلم اگر مایل بودی با عکس کوچولوت تقویم داشته باشی یه سر به وبلاگم بزن و نمونه کارامو ببین من خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم با هر تم و تصویر دلخواهی هم که بخواهی تقویم درست می کنم http://baby-graphic.blogfa.com