النا کوچولوی مامانی و بابایی

هفته18 مبارک

1391/10/26 11:18
263 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comهفته ١٨ مبارک niniweblog.com

سلام دخمل مامان امروز اولین روز هفته ١٨ تو کلی بزرگ شدی

و خانومی شدی برا خودت خانوم کوچولوniniweblog.com

این روز ها بیشتر از همیشه گشنه ام میشه همش جلو یخجالم

فکر کنم زیاد گرسنه میشی النا جونمniniweblog.com

خوب غذا تو بخور استراحت کن یه دخمل خوشگل توپل بشی

بیای بغل مامان و بابایی niniweblog.com

خیلی دلم برات تنگه دلم میخواد این روزها زودی بگزره تو بیای بغلم صحیح و سالمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
29 دی 91 9:00
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی . خیلی خوشحالم با هم آشنا شدیم هم دوتامون بارداریم و هم دختر داریم . ایشالله بعد هم دخمل هامون با هم دوست بشن من به اسم النا کوچولو لینکت می کنم اگه دوست داری به اسم دیگه ای لینکت کنم بگو تو هم اگه خواستی منو لینک کن النا خیلی اسم قشنگیه ما هنوز برای نی نی مون اسم انتخاب نکردیم